Land Rover

24 października 2018

Land Rover Defender

24 października 2018

Land Rover Discovery

24 października 2018

Land Rover Discovery Sport

Uznajemy, że samochody Land Rover produkowane od 1948 roku są najlepszymi autami terenowymi na świecie. Ostatnio zdecydowanie poprawiła się ich jakość wykonania i niezawodność. Podczas pobytu w USA wpadł nam w ręce test, według którego Land Rover Discovery to najlepszy wybór na auto 4×4 – zadziwiające, że Amerykanie nie byli za marką Jeep!

Krótkie podsumowanie poszczególnych modeli:

DEFENDER – ikona samochodu terenowego (produkowany od 1983), jest na wyposażeniu wielu armii na świecie. Toporne wykonanie, ascetyczne wyposażenie, zerowy komfort, ale niesamowite możliwości w terenie. Defenderem wjadą Państwo wszędzie, jednak jazdy po szosach nie polecamy. Przejechanie 400 km po asfalcie jest możliwe, ale jakość tej wyprawy będzie daleka od ideału. Samochód jest rewelacyjną bazą do zbudowania auta przeprawowego, aby zacząć przygodę z off-road. Polecamy dla prawdziwych mężczyzn i wyjątkowych kobiet.

DISCOVERY – wspaniałe auto terenowe, które na drodze asfaltowej niczym nie ustępuje konkurencji, za to w terenie konkurencja nadal jest daleko w tyle. Discovery to auto terenowe, które doskonale spisuje sie jako reprezentacyjny „czołg” do jazdy z domu do biura i z powrotem oraz jako samochód wybitnie terenowy. Wystarczy, że wymienimy opony na terenowe i możemy śmiało jechać na wyprawę w nieznane, nie obawiając się problemów z przeprawą nawet przez rzeki o głębokości do 70 cm! Podsumowując Discovery: bardzo komfortowe, bardzo duże auto rodzinne o niespotykanych możliwościach terenowych. Według nas najlepszy Land Rover w historii!

FREELANDER – bardziej do jazdy po mieście aniżeli w terenie, ale jest to mimo wszystko terenówka. Pomyślą Państwo co takie małe autko potrafi. Freelander zadziwia swoimi możliwościami w terenie. Rozkłada swoją konkurencję na łopatki, jeśli chodzi o off-road. Proszę sobie wyobrazić, że pokonują Państwo wąwóz w lesie i w pewnym momencie dwa koła po przekątnej wiszą w powietrzu, auto się buja, bo stoi tylko na dwóch pozostałych kołach po przekątnej. Samochody konkurencji zawisną w powietrzu i tak już pozostaną do momentu aż ktoś albo coś je wyciągnie. Freelander poradzi sobie i pojedzie dalej. Podsumowując Freelandera: dobrze wyciszone auto do jazdy po mieście, które nie zawstydzi właściciela w terenie. Komfort na dobrym poziomie.